INICI ÍNDEX RUTES MAPA DE RUTES IMPRIMIR MAPES

LES RUTES DE CICLOTURISME DE L'ADAC

Nº 10

L'ESTARTIT - GIRONA

L’Estartit – Torroella de Montgrí – Canet de la Tallada – Verges – Jafre – Presa de Colomers – Sant Llorenç de les Arenes – Flaçà – Sant Joan de Mollet – Polígon industrial de Celrà – El pont Major – Sarrià de Ter - Girona

Descripció de la ruta per a bicicleta:

L’atractiu d’aquesta ruta és fer un desplaçament llarg sense passar per carreteres, i deixar el cotxe a casa. El paisatge, la descoberta de pobles i llocs inèdits ens sorprendran agradablement.

El recorregut en conjunt és molt planer i tranquil, aquesta tranquil·litat la perdem en apropar-nos a Girona, els automòbils s’han fet amos dels accessos..., llevat d’una recent descoberta vora el riu Ter que aprofitarem!

La informació presentada esperem que sigui suficient per resseguir aquest itinerari de cicloturisme; qui disposi de GPS per carregar-hi el track ho té més fàcil. Si trobeu algun error o voleu donar algun avís per actualitzar la ruta, no dubteu a enviar-nos un correu des de la mateixa web, us ho agrairem.

Nota per aclarir un xic més l’entrada a Girona:

• En arribar al Pont Major (benzinera a la dreta), heu de girar cap al pont i tombar al primer carrer a l’esquerra.
  • Al final del carrer (hi ha una altra benzinera) cal passar a la vorera de l’esquerra. Seguiu-la.
  • Poc després del cartell SEBHSA que us queda a la dreta (abans de Mobles BALTI) cal buscar un camí que baixa a l’esquerra cap al riu Ter; seguiu el corriol més fressat i amb marques que us portarà fins a la passera del poliesportiu de Fontajau. És l’alternativa a passar vora el trànsit!

Que us divertiu.

Narcís

Vegeu també la ruta Girona – l’Estartit

Exemples generals de tipus de vial